Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Legyen cégünk az első a Googleben

A Google nagyszerű lehetőséget biztosíthat számunkra, hogy hatékonyan és gyorsan tudjuk növelni ügyfeleink számát. Az online világ egyre növekszik, így egyre több ember keres az interneten vásárlási lehetőséget, szolgáltatásokat, ennek következtében a legnépszerűbb internetes kereső segítségével a leginkább potenciális ügyfélkört érhetjük el. Egy Google keresés után az emberek többsége az első oldalon lévő cégekből választ, ezért a cél, hogy ott legyünk az elsők között.

3 lehetőség a Google első oldalára!

Ha a Google találati listájának első oldalán szeretnénk szerepelni, akkor erre 3 lehetőségünk van.

1. Google Adwords hirdetési kampányt indítunk, amellyel a találati lista felső részét, a “Hirdetés” szekciót tudjuk megcélozni. Ezzel a megoldással akár azonnal ott lehetünk az első oldalon.

2. Keresőoptimalizálás a normál találati listán való szereplésért. A keresőoptimalizálás egy hosszabb folyamat, amelynek a segítségével a találati listán közvetlenül a fizetett hirdetések után szerepelhet a weboldalunk.

3. Google térképes találati oldal. Mivel egyre több ember használja a Google térképet (már csak az Androidos telefonok terjedése miatt is), ezért önmagában is hasznos jelen lenni egy cégnek a Google térképen. A fent bemutatott találati listán azonban azt is sikerült elérni, hogy ez a térképen létrehozott céges oldal a találati lista leglátványosabb részeként jelenjen meg.

Melyiket válasszam?

A fentiek bármelyike komoly ügyfélkört tud hozni önnek, azonban mindegyiknek van előnye és hátránya, emellett nem lehet sablonként ráhúzni a cégekre, hogy melyikkel járnak jobban.

Ha ön is szeretne a Google segítségével költséghatékonyan ügyfelekhez jutni, akkor örömmel segítünk ebben önnek.

Ingyenes elemzésért, Google tervért keressen minket bizalommal!

 

0 Tovább

Válogasd meg az ügyfeleidet!

Az interneten nagyon sok tanácsot, információt találhatunk arra vonatkozóan, hogy hogyan találjunk megbízható, nekünk megfelelő szakembert, vállalkozást egy-egy területre. Arról azonban már nem nagyon lehet találni információt, hogy egy vállalkozás hogyan tudja megválasztani az ügyfélkörét, pedig egy vállalkozás sikeréhez ez kulcsfontosságú kérdés.

Az internet világa alapjaiban forgatta fel a marketingről alkotott nézeteket, tapasztalatokat. Ami az offline médiában sikeres volt, az sok esetben az online médiában nem hozta a várt eredményt. Ezzel szemben számtalan olyan új, hatékony lehetőség vált elérhetővé az internettel, amelyről az offline médiában álmodni sem lehetett volna. Az online médiában sokkal inkább van lehetőségünk célirányosan reklámozni, ráadásul az eredmény pontosan mérhető, míg az offline média reklámértékének a mérése sokkal nehezebb.

A célcsoportunk kiválasztása!

A kis- és középvállalkozások többsége egyetért abban, hogy legszívesebben csak a célcsoportja felé folytatna marketingtevékenységet. Ennek ellenére ezen vállalkozásoknak csak egy része térképezi fel, hogy kikből is áll az igazi célcsoportja. A célcsoport elemzésénél érdemes azt is meghatározni, hogy ezen körnek vannak-e meghatározható internetes szokásai, mi a stílusa, melyek a fő szükségei (amelyekre a cégünk megoldást tud nyújtani).

A megfelelő marketing nyelvezete: „Vágod haver?” „Mit óhajt a fiatalúr?”

Ha a lehetséges ügyfélkörünk jól behatárolható, akkor fontos odafigyelnünk arra, hogy marketing anyagaink számukra érthetően legyenek megfogalmazva. pl.: Ha lázadó fiatalok a célcsoportunk, akkor igyekezzünk az ő nyelvezetüket használni, és tartózkodjunk a visszafogott, diplomatikus stílustól. Ha egy szakmai kör a célcsoportunk, akkor használjunk marketing anyagunkban szakmai nyelvezetet, mivel az hitelesebbé teszi a vállalkozásunkat.

Amennyiben a szolgáltatásunk széles érdeklődésre tarthat igényt és nem szűkíthető a lehetséges ügyfelek köre, akkor igyekezzünk megcélozni az igényesebb, jobban fizető ügyfeleket. Ehhez a marketingeszközeinknek is igényességet, minőséget kell sugallnia. Példának okáért a pongyola megfogalmazású és a helyesírási hibáktól hemzsegő honlap taszítja az igényesebb ügyfélkört.

A rosszul megválasztott nyelvezet kulturális szakadékot tud létrehozni, amely elválasztja a cégünket a potenciális ügyfelektől. A helyes marketingnyelvezet megválasztásában a designelemekre és a szöveges tartalomra egyaránt figyelni kell.

Potenciális ügyfeleink internetes szokásai

A vállalkozások jelentős része tud célirányos marketinget alkalmazni azzal, hogy feltérképezi a célközönségének az internetes szokásait. Erre a legegyszerűbb mód a „gondolkozz az ügyfeled fejével” elv, de természetesen sokkal precízebb képet kapunk egy internetes kutatómunkával, esetleg piackutatással. Ha meghatározzuk azt, hogy a célközönségünk mely portálokat látogatja előszeretettel, vagy milyen módon keresi a cégünkhöz kapcsolódó szolgáltatásokat, akkor máris behatároltunk konkrét helye(ke)t, ahol érdemes hirdetnünk.

Ha célcsoportunk több, jól meghatározható körből tevődik össze, akkor érdemes különböző, célzott reklámkampánnyal elérni őket.

A célirányos marketingben a legkönnyebben és leghatékonyabban a keresőmarketing-, és a közösségi marketingelemek alkalmazhatóak, amennyiben több idővel rendelkezünk, akkor megfelelő kutatómunkával ezeken felül is számtalan hatékony hirdetési lehetőséget találhatunk.

Social marketing

A különböző közösségi oldalak (Facebook, Google+ stb) nagyon precíz célzási lehetőségeket rejtenek a marketinghez. A Facebook-hirdetések esetében például beállíthatjuk a célcsoport korát, végzettségét, párkapcsolati állapotát és még sok más paramétert, amellyel személyre szabottá tehetjük a megszólítást.

Keresőmarketing

A keresőmarketing lényege, hogy a szolgáltatásunkat azoknak kínáljuk fel, akik pont a szolgáltatásunkat keresik az interneten. A cél, hogy ha valaki beír a keresőbe egy olyan szót, amely a cégünk szolgáltatását kifejezi, akkor annak a felhasználónak a mi cégünk jelenjen meg a keresőben. Ezt kétféle módon lehet megvalósítani. Az egyik lehetőség a keresőoptimalizálás, amely esetben a természetes találatok között jelenik meg a cégünk. A másik lehetőség a fizetett hirdetés (pl. Google Adwords), amely esetben a természetes találatok felett vagy azok mellett jelenik meg a cégünk. A keresőmarketing két eleme remekül kiegészíti egymást, ezért érdemes együtt használni azokat.

Összességében tehát megállapíthatjuk alapszabályként, hogy az ügyfélkörünk összetétele nem a véletlen műve. Tudatosan vagy tudatlanul, de saját magunk alakítjuk ki a vevőkörünket.

0 Tovább

A Google drága magyar szavai

A Google kereső használata közben nem csak egy normál találati listát láthatunk, hanem fizetett hirdetéseket is, amelyek az Adwords rendszerből származnak. A hirdetők kattintásonként fizetnek a hirdetésért. Egy kattintás árát sok minden befolyásolja ( a hirdetés minőségi mutatója, az adott szóra való verseny mértéke stb). Minden egyes kulcsszónak más és más ára van. Az alábbiakban a magyar keresőszavak közül az 50 legdrágábbat ismerheti meg.

kulcsszó cpc
duguláselhárítás bontás nélkül 907 Ft
duguláselhárítás Budapest 883 Ft
csatorna dugulás 865 Ft
székhelyszolgáltatás 824 Ft
duguláselhárítás 791 Ft
dugulas 744 Ft
székhelyszolgáltatás Budapest 728 Ft
székhely 655 Ft
székhelyszolgáltatási szerződés 606 Ft
zárszerviz Budapest 541 Ft
zárjavítás Budapest 485 Ft
zár csere 478 Ft
zárcsere 473 Ft
biztonsági ajtó zárcsere 465 Ft
zárcsere Budapest 458 Ft
zárcsere árak 456 Ft
utasbiztosítás a postán 454 Ft
online utasbiztosítás kötés 452 Ft
utasbiztosítás terhesség 438 Ft
online biztosítás 430 Ft
non stop zárszerviz 426 Ft
hajbeültetés Budapest 425 Ft
zárszerviz 423 Ft
utas biztositas 421 Ft
online biztosítás kötés 421 Ft
online utasbiztosítás otp 421 Ft
legolcsóbb utasbiztosítás 420 Ft
vízszerelés Budapest 418 Ft
olcsó utasbiztosítás 417 Ft
utasbiztosítás 416 Ft
zárjavítás 415 Ft
biztosítás kötés online 414 Ft
utazasi biztositas 409 Ft
otp utasbiztosítás online 406 Ft
union utasbiztosítás 405 Ft
utazás biztosítás 404 Ft
gázkészülék javítás Budapest 403 Ft
vízszerelő Budapest 402 Ft
utasbiztosítások 402 Ft
cégalapítás Budapest 399 Ft
lakásbiztosítás kalkulátor 397 Ft
utasbiztosítás axa 397 Ft
ajtónyitás 394 Ft
axa utasbiztosítás 387 Ft
hajátültetés Budapest 383 Ft
utasbiztosítás kötés 381 Ft
cib utasbiztosítás 381 Ft
junkers szerviz Budapest 378 Ft
utasbiztosítás összehasonlítás 378 Ft

Ha szeretné hatékonyabbá tenni a Google Adwords hirdetéseit, akkor jelentkezzen kedvező árú Google Adwords képzésünkre.

0 Tovább

Marketing Kalkulátor

blogavatar

Keresőmarketing blog a költséghatékony online reklámért.

Utolsó kommentek