Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Legyen cégünk az első a Googleben

A Google nagyszerű lehetőséget biztosíthat számunkra, hogy hatékonyan és gyorsan tudjuk növelni ügyfeleink számát. Az online világ egyre növekszik, így egyre több ember keres az interneten vásárlási lehetőséget, szolgáltatásokat, ennek következtében a legnépszerűbb internetes kereső segítségével a leginkább potenciális ügyfélkört érhetjük el. Egy Google keresés után az emberek többsége az első oldalon lévő cégekből választ, ezért a cél, hogy ott legyünk az elsők között.

3 lehetőség a Google első oldalára!

Ha a Google találati listájának első oldalán szeretnénk szerepelni, akkor erre 3 lehetőségünk van.

1. Google Adwords hirdetési kampányt indítunk, amellyel a találati lista felső részét, a “Hirdetés” szekciót tudjuk megcélozni. Ezzel a megoldással akár azonnal ott lehetünk az első oldalon.

2. Keresőoptimalizálás a normál találati listán való szereplésért. A keresőoptimalizálás egy hosszabb folyamat, amelynek a segítségével a találati listán közvetlenül a fizetett hirdetések után szerepelhet a weboldalunk.

3. Google térképes találati oldal. Mivel egyre több ember használja a Google térképet (már csak az Androidos telefonok terjedése miatt is), ezért önmagában is hasznos jelen lenni egy cégnek a Google térképen. A fent bemutatott találati listán azonban azt is sikerült elérni, hogy ez a térképen létrehozott céges oldal a találati lista leglátványosabb részeként jelenjen meg.

Melyiket válasszam?

A fentiek bármelyike komoly ügyfélkört tud hozni önnek, azonban mindegyiknek van előnye és hátránya, emellett nem lehet sablonként ráhúzni a cégekre, hogy melyikkel járnak jobban.

Ha ön is szeretne a Google segítségével költséghatékonyan ügyfelekhez jutni, akkor örömmel segítünk ebben önnek.

Ingyenes elemzésért, Google tervért keressen minket bizalommal!

 

0 Tovább

Szeptemberben frissítette a Google az alap algoritmusát

A Google találati listáit figyelemmel kísérők komoly hullámzásokat tapasztalhattak a szeptemberi hónapban, amely részben még októberre is áthúzódott. Ennek hátterében a September 2019 Core Update áll, amely nem egy külön büntető algoritmus, mint amilyen a Panda, vagy Pingvin és hasonlók voltak, hanem az algoritmus alapműködését igyekszik finomítani.

SEO KeresőoptimalizálásAmennyiben a keresőoptimalizálás során az értékes, minőségi tartalmú weboldalakra törekszünk, valamint a linképítésben is jó munkát végzünk, akkor előreláthatólag nyertesei leszünk az ehhez hasonló algoritmusfrissítéseknek, azonban előfordul, hogy népszerű, minőségi oldalakat is negatívan érint. A keresőoptimalizálás során érdemes ezeket az algoritmusváltozásokat lekövetni és amennyiben szükséges, akkor ez alapján módosítani, finomítani a keresőoptimalizálást.

Ha kíváncsiak vagyunk arra, hogy a saját oldalunkra vajon milyen hatással van a jelenlegi algoritmusfrissítés, akkor a legjobb, ha a Google Analyticsben megnézzük, hogy az organikus forrásból jövő forgalmunk hogyan alakult. Amennyiben látunk kiugró változást a frissítés időszakában, akkor az valószínűleg az algoritmusváltozás hatását jelzi.

0 Tovább

Marketing Kalkulátor

blogavatar

Keresőmarketing blog a költséghatékony online reklámért.

Utolsó kommentek